091202

Hej hej mina små kottar som Kenza sa!!

Hur mår ni idag då kära vänner?? Jag mår sisådär. Skönt att jag har ledigt från alla aktiviter, fast ändå inte. det finns ett litet sug efter teater. som alltid.
Jaha, iaf så har jag varit på skola och haft lite olika vanliga tråksaker. Fast allt är ju inte tråkigt. Nej nej.
Men jag hatar onsdagar. Det kanske jag sagt förut??
Hursomhelst så funderar jag få att serious byta design här i min lilla blogg. Vore inte det funny?? Lite förändringar livar bara upp. Ska kolla runt lite så får ni se...xP
Och det komer mer roligt, jag har nämligen laddat upp min första videoblogg från vidoefy.me!!! Den laddar upp nu så den kommer inom kort!! Så, idag ska det fixas och röjas här!! Kram!!!

första bilden på moi oxå!!! ganska fin bild som jag tog igår!! denna bjuder jag på!!

Kommentarer
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Jag dansar showdance, du då? :D

2009-12-02 @ 19:52:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Skrivet av: simone

sV: Gryymt bra med mig :D Hur mår du?

2009-12-02 @ 23:32:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0