2010 - HERE I COME!!

Helu :) har ni sovit gott? det har inte jag.... *suck* för jag somnade 1, och så blev jag väckt 10!! Usch, tack pappa. verkligen.

Iaf, idag är det ju nyårsafton!! Om ca 12 timmar är det ett nytt år, 2010!! Kommer inte sakna 2009 ett ända dugg för det var ett riktigt piss år för mej. Så allting kan bara bli bättre!! Eller hur, sötizar! <3333 Men kommer ni sakna 2009?
Hur kommer ni fira det nya året?? Själv ska jag träffa lite vänner till min familj och ha det najs. =)) Jag vill veta hur ni har det just nu så tell me babes (:

Och ni kommer väl ihåg att anmäla er till tävlingen, ett inlägg under detta?? Gör det vänner, för du blir  länkad i min blogg i en vecka!!

Men puzz då, syns snart med ett inlägg och förhoppningsvis lite bilder oxå...! Ta hand om dej, som Garnier brukar säga på reklamen.... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0