Bloggisar som jag följer!

HIIHIHIH.... Jag är redan hemma från skolan! But do you know why? Answer: JAG HAR FÅTT JULLOV!!
Yepp. nu kan jag vila uuuut....*pust* är så jävla trött, har ju varit en hel del under dec och nov. Men nu kan jag slappna av och njuta av årets bästa högtid, JULEN! Ni son är dåligt uppdaterade kanske inte visste att det är JULAFTON om två dagar?? *fnissar* har ni köt alla julklappar? Jag har:) Men jaja, nu ska jag kolla på andras bloggar, och vill ni veta vilka de är??? *slag på trumman*

1. Fokis. Älskar hennes blogg! Blir såååå avis på hennes resa till Thailand med hennes boyfriend. <3 hennes bilder. Man drömmer sig bort.... Och så gillar jag alla hennes grejor hon hittar på nätet, hon har ju en asskön stil asså. ;-)

2. Kenzas. Njae, vet inte varför jag läser egentligen, har bara blivit fast... Hennes liv är ju mest ett Stockholms-liv med partyn och en massa sånt, men jag gillar att läsa hennes blogg ändå. Har väl blivit en vana?!

3. Egoinas. Hennes blogg är sjukt skön. En massa humor och en annorlunda stil en tex Kenzas som inte är out-standing.Egoina är out-standing! Go on girl!

4. Kissies... Omg, jag hatar henne! Men kul att läsa om hur seriöst dum hon är. Dum i huvudet. Bara att skratta åt lixom, om nån vill va som Kissie kan vi nog inte bli bästisar, sry...

Japp, det var min lista. Vilka bloggar läser ni? Diskutera och kommentera babes!! <333

Kommentarer
Skrivet av: hannah

tjaa snygg blogg, allt bra ? :D

2009-12-22 @ 23:19:06
URL: http://hanuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0