Hemmadag idag...

Fan...  Har sett ut genom fönstret och blir lite lessen faktsikt.. Grått och trist, mycket vind, men snö iaf.. Men vad hjälper det när man inte kan va ute för att det är ruggit kallt och man är typ sjuk? JAJA, jag har märkt att min blogg börjar likna en bitter blogg! Ska skriva mer positivt, (fast jag kanske är en sorglig figur?) Det är ju mitt liv jag skriver om lixom, och då verkar mitt liv vara ganska sorgset...='(
Men igår gjorde jag iaf det det där hudallregitestet, så imorron ungefär får jag tona håret!!! JIPPIE!! Har nog börjat fatta vad man ska göra så att det ska väl gå bra....!(hehehehe, hooooppas!!!)
så kram, nu ska jag bli bättre så att jag kan gå på teatern ikväll! (snart premiär....ooopppsssss!!!!) (jävla m-värk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0