Kategorisnack och istappshår

Rolig rubrik va?! Fattar väl nada...?

Men snart fattar ni..;-) det är nämligen så att jag kom på att jag inte har så många roliga kategorier utan att allt står typ på allmänt? Och starquality, uppdaterar jag typ aldrig? Gör det nåt om jag inte har fler roliga kategorier? För om jag gör nu så måste jag ändra alla andra inlägg, och det är typ 90?! jaja, jag ska kanske ändra det sen så alla nya inlägg får det och inte de gamla??

Och så itsappshåret, för idag hade vi ju idrott och jag tvättade håret lite snabbt. Men när jag skulle gå och åka hem frös håret till hårda istappar!!! Fast håret ramlade inte av iaf!! HAHAHA, nu får ni en bild iaf!

jag och min nya mysiga kofta från Gina! Me just nu!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej, fin blogg, kolla gärna in min

Kram

2009-12-18 @ 18:29:42
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0