Lite hjälp skulle passa bra!!

ok, ni som är behändiga med datorer och deisgnen på bloggen, nu är det er tid att visa vad ni kan för en som jag, en nybörjare på design!!

JAG VILL VETA HUR MAN ÄNDRAR FÄRG DÄR DET STÅR VEM SOM SKICKAT KOMMENTAREN, TEX ANNA....
Av någon andledning så fick jag till det när jag gjorde första designen, och det blev blått. Men hallå?! jag har bytt och nu passar inte det, OCH JAG VILL BYTA!!

Så, den som kan det får en länknig och ETT STORT TACK!!!

Väldigt tacksam för svar,
din nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: Mathilda

Ett tips: Kolla in designadinblogg.se där finns hur bra hjälp som helst!! :D

2009-12-04 @ 16:52:13
URL: http://maathilda.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Hejsan! Åh tack så mycket ^^,



Jag tänkte skriva samma sak som föregående, kolla in på designadinblogg och sök på något som har med ämnet att göra. Där finns allt!



Ha en bra helg, Kram !

2009-12-04 @ 17:37:22
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0