Ny design 2010?

Hejsan hoppsan falle ralle ra!!
EHH... jaaaaa.....


Iaf, jag är uppe sötizzar!! Vaknade typ halv 10, hade så jävla ont i armarna... (wii är orsaken i think..) Men nu är jag uppe efter att Tintin, *OMG*, lixom hoppade helt crazy på mej, hahaha, han blev helt galen... Och nu sitter jag här och jaaaa, typ ska snart äta frukost?? Fast vet ni vad som är synd??? IDAG ÅKER BROSAN HEM..........:'(
*SUCK!!!!* i will miss u soooo damn much!!

Men det var inte det jag skulle skriva om... hiiihihihih.

Det var detta.... Jag funderar på en ny design 2010?! Ja, jag vet, jag blir never nöjd, men snart ska jag bli nöjd!! Och jag tycker ju det är askul att designa så jag ska skapa lite nu och så får ni se hur jag tänker!!

(kan säga nåt med svart och vitt!)

PS. del 2 i mina julbilder kommer idag. promise. DS.

Kommentarer
Skrivet av: Michael Jackson - Minnesblogg

Läs gärna, med respekt:



http://popkungen.blogg.se/2009/december/6-manader.html#comment

2009-12-26 @ 10:43:49
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0