Svar på frågestunden

Frågestunden är inte över ännu, så fråga på!! Men här kommer iaf lite svar..:

Är du nöjd med julklapparna? Svar: Ja! Jag är jättenöjd, verkligen. Bla fick jag Nintendo Wii, kläder och smink, en eltandborste, en kalender, böcker m.m.

Har du dammråttor under sängen? Svar: Hehhe, ja, det har jag nog.. Men pappa dammsög idag, och kanske kan han dammsuga i mitt rum oxå...? ;-)

Vem lagar maten hemma hos er?
Svar: Det gör pappa. Han gör världens godaste mat! Han borde bli kock.. Men det är mamma som hittar recepten och dukar.

Bäddar du sängen varje dag? Svar: Ja, det har blivit en vana, (tack mamma!), men fixar lakan och byter dem gör pappa!

Till vilket land skulle du vilja åka till? Svar: En massa länder! Jag älskar att resa och har varit i: USA, Frankrike 2 gånger, Grekland, Finland 2-3 gånger och Norge typ hundra gånger! Men jag skulle gärna vilja åka till Turkiet och bada en massa, USA och hälsa på släkten och shoppa, alla Europas länder bara för att, och Maldiverna för det verkar så härligt med allt bad där! (Jag är ju badberoende! :)

Vilka husdjur gillar du? Svar: ALLA! Jag <3 djur. Men mest av allt katter och hundar. Jag har ju en hund som heter Tintin och en katt som heter Svartis. De är så söta tillsammans!

Tintin och Svartis i trappan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0