Tävling?

Hejsvejs fina bloggläsare! Allt bra med er? Jag mår fintfint just nu... =)) Blir så glad av alla söta kommentarer jag får av er! Riktigt najs! Tack! Fortsätt med det, för jag vill gärna lära känna mina bloggläsare!
Iaf, nog snackat om er MOHAHAHA, för nu ska vi prata om min kära blogg!



VILL NI HA NÅGON TÄVLING? I SÅ FALL, VILKEN SLAGS TÄVLING VILL NI HA? KOM GÄRNA MED IDEÉR!
Alla andra bloggare har ju tävlingar om ditten och datten, men jag undrar om det är tillräckligt många här som vill? Det kan vara frågestund, (om ni vill ha det så säg det så berättar jag mer om regler osv.), tävlingar om länkningar, men att dela ut saker går inte som ni kanske förstår. Så kom gärna med ideér!
// KRAM, DIN NAWIS^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0