Totaly MAKEOVER

För att börja med en ny, fräsch blogg behöver man en snygg design. Det är lixom grunden till att man vill börja blogga igen, för om man har en snygg design känns det roligare att blogga, för då slipper man tänka på att man måste ändra designen hela tiden!! (iaf för moi!!) Så därför är det en big mess här just nu, (iaf i stilmallen....), och jag vet inte vart jag ska starta...*hjälp!* Men jag SKA BLI NÖJD för en gångs skull!!!!!

Så därför ber jag om respect för att de närmsta dagarna blir lite, hrrmm, messy.......... Det behövs för att jag ska vilja börja blogga igen!! Så, tack.

Kommentarer
Skrivet av: E - Bloggen om mode & skönhet- Tävling inom kort

Jasså tappat den ? ...

2009-12-27 @ 16:55:44
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0