Australisk skola...

Njae, kanske inte direkt.. Men nästan!! Hehehe...=))
Idag var det ju i alla fall skooola, ÄNTLIGEN säger jag...
Jag har ju varit jävligt sjuk som ni kanske vet.. Men huvudsaken är att jag är frisk nu..
I skolan då så gjorde vi lite olika saker, typ SO, matte (booooring), svenska och så då Australien på geografin. Tills imorron så ska vi redovisa det, och eftersom jag var sjuk är jag liite efter.. Men det är ok, för jag har ändå börjat att skriva om aboriginer, (urbefolkningen i Australien. Jag är så smart...) Men dagens roliga då... När en redovisade så stog det om aboriginer, att det var deras urinvånare, men jag som har dålig humor trodde att det stog URIN-VÅNARE... HAHAHA. Jag är ju sämst asså.
Alltså en helt vanlig måndag.
Men åhhh, jag vill va me nån!! Jag skulle ha varit med Maja, eller ja skulle och skulle vi hade inte bestämt oss, men det blev ju inte av för jag sitter ju här nuuu...=(
Men nu ska jag sluta skriva och kanske ladda upp lite bilder..xD
Ses my darlings. <3333333

Kommentarer
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Kram

2009-11-16 @ 16:41:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Skrivet av: din nawisXD

varsågod, ;-)

tack för att du kommenterar min lilla blogg..=)



//din nawis^^

2009-11-16 @ 16:57:03
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0