Strepsils önskes





dessa är rent ut sagt... ÄCKLIGA!! Jag vill ha såna där jordgubbs-strepsils, de verkar goda!! någon som vet var det finns att köpa?? tacksam för svar!!!!
(jag måste suga på såna här för jag har ooooonnnntttt i halsen!!!!)


när vi ändå pratar om halsont så har jag varit borta från skolan i 3 dar, för jag är förkyld igen... vi har testat för svininfluensan, men jag tror inte att jag har det för jag är ganska bra just nu... men det är ju skittrist att vara borta från skooolanoch alla koooompisar..=( *gråter*
jag vill bara vara frisk!! är det för mycket begärt eller?!

Kommentarer
Skrivet av: Vera

Testa inte jordgubb, strepsils, de är äckliga! Tycker jag, fasst i alla fall, jag tycker citron och honung är gott på strepsils, men jorgubb på strepsils... är inte gott :D Det tycker jag :D

2009-11-15 @ 13:53:09
Skrivet av: din nawisXD

hahaha, jah vet... de är äckliga... finns det inga goda strepsils längre!!!!



//kraaamar din nawis^^

2009-11-15 @ 15:24:43
URL: http://nawis.blogg.se/
Skrivet av: Vera

Testa Mint de kanske är goda... Har inte testat men mint brukar vara gott... Men jag gillar honung och citron men Jordgubb... Usch / Vera <3

2009-11-16 @ 15:46:30
Skrivet av: din nawisXD

Jaså finns det mint!! Låter gott, ska nog testa det någon gång..xP

Åh jag blir törstig om jag tänker på strepsils...

2009-11-16 @ 16:20:11
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0