Mitt intressanta liv.

Är det inte tråkigt att bara läsa om mitt liv och teatern? Liksom vem bryr sig? Förutom jag då..?? Jaja, så är det här i min blogg. Men ska lägga upp lite roligare inlägg...;J

Iaf, jag har ganska tråkigt just nu. Jag är så jävla trött. Pallade nästan inte att gå upp idag. Men måste man så måste man. Tyvärr. Ville bara dra täcket över huvudet och somna om. HEHEHE.... Nu lyssnar jag hursomhelst på Duffy på min Ipod. Hon är jäkla bra asså!! Hon har en asskön röst. Nästan lika bra som Amy MacDonald. Men bara nästan. Ingen kan klå Amy. Så det så.

Idag ska jag ju till teatern och repa, iiiigggeeeeennnn. Det är ju kul, men det blir liite tjatigt efter ett tag. Det börjar ju kl halv 7, så man är ganska trött när man kommer hem. Måndag och allt.

Usch vad jag är tjatig.


Hanging on too long
And I know it's wrong....

Kommentarer
Skrivet av: simone

Håller med dig, Duffy är skitbra! :D

2009-12-01 @ 10:14:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0