NU ÄR JAG FAN INTE ATT LEKA MED!!!

Jag vill fan slå MAX Hamburgare på käften. Jävligt hårt och boxa till deras fettiga hamburgare.
Varför?
FÖR JAG BLEV JÄVLIGT MAGSJUJK NÄR JAG ÅT DERAS ÄCKLIGA KÖTT!!!!!!!!

Usch, jag hatar dem. Här går man och är redan förkyld, och så äter man en hamburgare, och vips, jag och hunden blir magsjuka!!!!!!

Ja hahahaha, eroniskt nog blir hunden också magsjuk, för han fick lite av MAXs kött och nu spyr han floder...(kanske inte floder men mycket iaf). Jag tycker seriöst mycket mer synd om Tintin än mig just nu. Han förtjänar inte det. JÄVLA MAX SOM SÄLJER FULT KÖTT TILL SINA KUNDER!! Jag som tyckte om deras hamburgare förut... Men nu kommer jag aldrig att äta det igen. Vem vill bli magsjuk?! NOT ME AND NOT YOU!!
Så. jag tänker be pappa och klaga på maten, annars så får de mig att göra med,
EN JÄVLIGT PISS-OFF FÖRKYLD/MAGSJUK TJEJ SOM VET VAD HON VILL-SLÅ DERAS FACES OCH GÅ UT MED ETT JÄVLIGT STORT LEEND PÅ LÄPPARNA.


Jag kommer ju inte göra det, men om jag hade fått och orkat hade jag defintivt gjort det.
I PROMISE.


Kommentarer
Skrivet av: jozzzan

åh, min kompis blev också sjuk av deras hamburgare! Fan vad dålit av dom..

krya på dig ;)

2009-11-16 @ 17:06:31
URL: http://jozzzanokatzzzy.blogg.se/
Skrivet av: din nawisXD

herregud. ja håll er borta från deras hamburgare.



förresten, tack för kommentaren!! kram på dig!! <333

//din nawis^^

2009-11-16 @ 18:11:14
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0