På stan

Jag har varit på stan o haft tråååkigt. Seriöst, vilket väder!! I HATE IT!! Igår var ju snön här, men nu är det bara slask slask slask. I HATE IT AGAIN!
Jag sov typ till 11, var dööötrött. Vi åkte väl iväg vid 1 nåt. Jag o mamsen var o kollade på hårfärger. Som jag skrev förut så ville jag ju ha lite brunt i håret, men det fanns bara blonda slingor. Vem tänker på oss blondiner som vill ha bruna slingor? HEHE.. Men jag är ganska nöjd med den hårfärg jag har nu... När jag tvättade håret så såg det assnyggt ut. Så jag får vänta tills färgen har gått ut igen... BORING!!
Så nu är jag här o vill göra något. SUCK. Jag tycker synd om er som läser, bara för att jag skriver så negativt typ hela tiden. Det är väl inge kul?! Så jag tänker förbättra bloggen lite med "Foki-style" lite mer smått o gott. Min vardag är ju värsta tråkig!!!

Jaja, ha det, vi syns igen snart med nya fräscha inlägg... HIHIHIH. <33333333333

Kommentarer
Skrivet av: Yrla Virvla Virvelflicka

haha jag sov till ett på eftermiddagen, det var skönt :)

2009-11-07 @ 16:07:09
URL: http://iirla.blogg.se/
Skrivet av: din nawisXD

HAHA. ok, men jag kunde ha sovit längre... men jag orkade inte!!

2009-11-07 @ 17:48:39
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0