SHA!!

HEJSAN alla glada människor...HAHAHA
Jag kallas för nawis här...heheh XD
Jag är en 12-årig tjej som bor i kalla Sverige..=(
Jag älskar dans, sång och teater, jag är väl en sån där teaterapa, HAHAHA.
Jag har haft en blogg förut som jag typ hade i några dagar, men det kändes meningslöst, för ingen läste ju!! Och så var väl den inte så bra heller...
Men nu har jag börjat på nytt som sagt var, och hoppas på att NÅGON läser iaf. Det vore kul!! 8D
Här ska jag skriva om typ allt om mig, HAHAHA värsta egot, nej, det är jag inte, och det som händer i vardagen. Hihihih.
Hoppas att du tycker att det är lite kul iaf...Annars blir jag lessen... HAHAHA nej.
Oj, vad långt det blev.. Ska sluta nu. Så SHA då allt folk..(allt folk, verkligen...)
HA DET BRA ALLIHOP!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0