Sry men jag hinner inte alltid...

Hehhe... Jag har uppdaterat uselt idag, IGEN.
Men hallå?! Det är faktiskt min blogg så jag uppdaterar när jag vill.... (ohh.. låter som Kissie..)
Men nu gör jag det så.... Wohoo...
Jag har varit med Maja och vi hade kul som sagt. Herregud, vi har varit med varandra i typ evigheter....
Men har man kul så har man.
Vi var först hos henne, hon har precis flyttat till ett lite större hus, (asså en 3:a).
Sedan gick vi hem till miiii. Där spelade jag och hon med mina parents Games. Någon som känner till spelet?
Om du gör det så vet du nog att det är ASKUL.
Okidoki, nu måste jag gå... Ska se på Ensam Mamma Söker, HAHAHAHA.
Kramar. <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0