Sy ett M och äta kaka..

Min dag i ett nötskal.. HAHAHA. Njae, inte riktigt så.. xD
Just nu så sitter jag äter på en liten goood kaka och dricker julmust, mums fillibabba säger jag bara!! Plus att jag håller på med kameran, tar bort bilder som inte riktigt behövs..  plus igen att jag läser CHIC, den damp ner i brevlådan idag, WOHOO!! Mycket på en gång va!!
Och i skolan då? Jo, jag hatar ju onsdagar, (vet ej varför, har bara alltid gjort det..), fast denna var faktsikt ganska bra.. Vi hade ju slöjd då, sy som ni kan läsa.. Jag håller på att sy på ett M på mammas tunika, den är vit och fin, och mitt M blir väl ganska fint, trots att jag måste typ sprätta upp hela tiden för den krånglar sig.. Usch jag ska aldrig bli syslöjdlärare, vilket pillande!!
Iaf, inga jobbiga ämnen utan bara lätta små grejer.. Och så franska och så... Mycket som jag inte orkar berätta om. Visst är jag snäll..;-)
Igår då så hann jag ju inte uppdatera, det var ju såååååå mycket att göra. Först var det skola och sen var jag med två kompsiar, Emma och Maja, och vi fjantade oss för kameran.. Sen var det ju teater och då kunde ju jag verkligen inte uppdatera!! Sen var jag med Maja igen, för hennes pappa skulle gå på en teater. Men, jag tror inte att någon dör bara för att jag inte uppdaterar varevigaste dag..
mee... med svarta ögon..hihihih...xP


Kommentarer
Skrivet av: vesna

haha ja de blir de nog =)

2009-11-18 @ 17:03:31
URL: http://vesna.blogg.se/
Skrivet av: nawis^^

love din blogg!!

2009-11-18 @ 17:28:59
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0