The end of Valpkursen.

Jag o pappa har gått på en valkurs den här hösten, och nu var det avslutning. Tintin gjorde inte så bra ifrån sig.. men han blev helt galen av alla hundar! Han är egentligen duktig. ;-) så det så.
Men jag ska träna mer med honom, lydnad, agility, hantering, gå på promenad, fast såklart ska jag inte göra allt själv.. Pappa ska oxå, mamma orkar nog inte...XP
Iaf så är jag glad över att det är slut... det är ju så mörkt, kallt och bara ruggit tråkigt. så jag är glad..xP
Nu får jag vara med mina kompisar mer...HIHIHIH
här är en bild som jag oxå har tagit, det var ungefär samma datum som nu fast för ett år sen. visst är den fin! (inte för att skryta, men jag är ganska nöjd..) då var det redan snö ute, ÅH vad jag längtar. VERKLIGEN! Det är ju bara fult väder nu, inte snö och inte regn. Fast idag kom det faktiskt lite snö, men gissa, DET FÖRSVANN....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0