Två jobbiga (men roliga!) dagar..

Ja, jag har inte uppdaterat på ett tag men nu är det dags igen mina sötnosar!! Ni kanske undrar vad som höll mig borta från bloggandet, och då ska jag berätta ofc. =)) allt för mina läsare u know...hehehehehehe

Måndag: Skola ofc, som vanligt till halv 3. Sedan va jag me en kompis till meeeee, va hos henne och vi jobbade på våran som vi har tillsammans!! (skriver mer om den sen.. andressen kommer oxå om nån vill kika in..xD) sedan kommer det rooooliga, nämligen att vi åkte till teatern för att vara med i "En julsaga"!!!!!!!!! WEEEYYY!! Vi ska spela fattiga gatubarn, och jag är Belles dotter. Om ni inte vet vem Belle är så är hon en av den gamle sure gubben Scrooge gamla flamma. (gamla flamma, vem säger så???) Vi fick klä oss i fattiga fula 1800-tals kläder, riktigt roligt att bara springa runt i en enooorm garderob... ME LIIIIIIKKKEEEE!!! Vi höll på från 7 till 9, kom hem halv 10, somnade halv 11......... Snacka om att jag var trött!! Och i helgen ska vi bara spela teater, inget annat!! Funny..=))))))))))))

Tisdag (idag): Skola till halv 2, (tack gode guuuud), idrott hade vi bland annat och då körde vi friidrott.. Och nu är vi här då.. Sitter vid datan men ska snart lämna den för att göra franska-läxan.. OH hjälp vi har engelska prov på torsdag.... OCH UTVECKLINGSSAMTAL IMORRON!!! *SNYFT!!!*
Och om en timme ungefär ska jag åka iväg och spela teater igen, denna gång inte "En julsaga".
Ja, det var mina två dagar. Hoppas att ni oxå haft det trevligt my darlings!! Vad skulle jag göra utan er??<333


Kommentarer
Skrivet av: Z A N D R A :)

sv: Härligt! :D

jo, det är fint här :)

Vad gör du då?

2009-11-24 @ 16:41:59
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0