Usel uppdate

Hehehe... =)) det är ju så att jag har inte uppdaterat på ett tag, (höhö, typ 2 dagar.. jag börjar verkligen bli fast i bloggträsket....), men nu mina vänner gör jag det!!

Torsdag: Skola först då såklart. Hemma sen till halv 6 typ. Dansen skulle ha börjat vid 6, men vi fick åka i onödan bara för att det var nån show när vi skulle dansat.. buhuuuuu!!! :// sen duschade jag.. Jag packade efter det för jag skulle ju sova över hos en kompis!!! Ni kanske undrar varför jag gör det på en vardag lixom, men det var för mina föräldrar åkte bort... Vi somnade typ vid 11 nåt, låg i dvala ganska länge...=((

Fredag: Vaknade 7, stack till skolan vid 20 i 8.. undrar varför jag minns exakt det, men jag har fotografiskt minne hahahaha!! i skolan så jobbade vi med lera.. jag gjorde en en liten skål där man kan ställa ett värmeljus... lite hemligt så jag berättar inte mer. vi hade oxå idrott, friidrott... jag sprang 200 m, (asså ett helt varv i idrottshallen), men jag kunde inte göra mer för jag hade så jävla ont i magen.. usch i hate it.. jaja, sen va jag med samma kompis och vi hade roligt.. orkar inte berätta mer än ett "skånskt matlagningsprogram.."... HAHAHA. Vi har alltid så kul tillsammans...xP och nu sitter jag här och jäser av maten, blev lite sen middag för mamma och pappa kom vid halv 6, (det fotografiska minnet slår till igen...). Det blev spaghetti, sås med enbärs-smak och typ roulader? Jag är verkligen bortsämd med god mat...
Ok, men nu ska jag göra nåt annat innan IDOL, visst ska ni oxå se det?? kramar!!

Kommentarer
Skrivet av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

låna på :P

2009-11-27 @ 20:41:54
URL: http://jessicalillsmeds.se
Skrivet av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

låna på :P

2009-11-27 @ 20:42:05
URL: http://jessicalillsmeds.se
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, visst ser det härligt ut :D

Åh, vad kul! Har du varit där innan? :)

2009-11-27 @ 21:57:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Skrivet av: simone

Hoppas du har en mysig kväll :D

2009-11-27 @ 22:09:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0