VECKANS HOTT

Mina bästa ideer kommer från CHIC, ni vet tidningen jag skrev om förut? Denna tidnings hemsida kommer att bli mitt ledord när det gäller fashion och annat skojsigt..=) Jag har även "kommit på" VECKANS HOTT, där jag skriver vad som har varit hottast i veckan. Denna gång blir det detta!

VINTER-INDIAN!
Dessa små godbitar är väl för söta!!
  1. KappAhl, 99 kr.
  2. Miss Selfridge, 83 kr.
  3. Dorothy Perkins, 95 kr.


vet inte hur det doftar men den ser ju verkligen h-o-t ut. jordgubb, vanilj, italiensk mandarin och kaprifol är dofterna till denna parfym. ska inte köpa men det kanske finns någon där som like it och vill buy it?

vem är hetast av camilla belle och katy perry? det avgör du!! jag tycker personligen mest om belle.xD

Det var VECKANS HOTT för denna vecka.. hoppas att ni tyckte om det!! kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0