We are the sjuklingarna

Jag är sjuk igen.. *snyftar*
Jag har asont i halsen och jag är hängig till tusen....:'(
Men det roliga i det tråkiga är att en kompis till mig är oxå sjuk... Och hon har varit sjuk de gånger jag har varit sjuk, varje gång!! Hahaha. Fick nästan en glädjechock när jag loggade in på Msn. Vi ba: HAHAHAHAHAHA typ hur mycket som helst... HIHIHIHIH. Så kan det bli...;-)
Men hon har SVININFLUENSAN.
Det är inte så roligt... Fast imorron ska jag ta sprutan, för mamma är i riskgruppen och det är viktigt att hon inte blir sjuk i Si, så därför måste jag o pappsen göra det fast det är slut på vaccin... Tur det, för jag vill inte bli sjuk! Fast jag är inte rädd för Si, jah menar, man har förstorat upp det hela alldeles för mycket. Jag har läst att det är många små barn som är rädda för att de har hört så mycket som inte är riktigt så sant som det låter. Tur oxå att jag inte är rädd för sprutor, fast nu var det ganska länge sedan jag tog en.. Faktiskt i fyran. Du vet stelkramp?
Jaja, nu ska jag bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0