16:e juni 2010

Hej Sverige!
Idag vaknade jag 9 av att telefonen ringde, mamma och pappa var i stan. Så då tänkte jag att jag kunde ta en promenad, så jag snörde på mig skorna och började gå. 45 min blev det iaf, *stolt*. Men fattar inte hur jag orkade pallra mig upp så tidigt! Nu är jag ordentligt trött haha...

Idag så händer inget speciellt i my world, bara slappa och så. Det är ju ändå sommarlov! ;) Har fortfarande ont i magen, ont lite överallt faktiskt. Är så trött så jag funderar på att hoppa i säng. Godnatt lite till då!
Puss.

Förra året i Gbg!


Kommentarer
Skrivet av: Becca-

Jätte fin header du har :)

2010-06-19 @ 21:06:40
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0