18:e juni 2010

Good day!
Tittat runt lite på bloggar, och det verkar som det regnar över hela Sverige idag. Här uppe är det inget undantag tyvärr :( Men tur att Kronprinsessan inte gifter sig idag, det hade varit på synd... Jag skriver mer om monarkin och sånt sen!
Idag så händer det verkligen ingenting, übertråkigt! Man blir så trött av regnet... Har tittat lite på fotboll, Tyskland-Serbien. Serbien leder med 1-0.
En sak som ni kanske inte vet är att jag är kvarts-tysk?
Min mormor bodde i Tyskland under Andra Världskriget. Så såklart hejar man på Tyskland!

Men hursomhelst, denna dag är så tråkig! Längtar tills imorn, då blir det bröllop för hela slanten! Är nån mer än jag som är nyfiken, (och har varit det ganska länge), på hur Kronprinsessans brudklänning kommer att se ut?
Jag är väl ensam om det punkten hhöhö...

Så, nu ska jag nog ta och ladda upp lite bilder, fast ni vet, det blir aldrig som man tänkt sig!


Bjuder på denna! Här här Tintins mamma Zelina, och två syskon till Tintin som diar! Visst är dem lika varann?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0