1:a juni 2010

Haayaa biaatches!! (hahah)
Först, kan ni fatta att det är första juni idag?! Gud va fort tiden går. Om bara ngn vecka så slutar vi skolan! Och så fyller jag år också! Jippie..!!

Men men, hoppas att ni har haft en finfin dag idag. Min har varit ganska bra! :) I skolan så gjorde vi väl inget speciellt än att ha idrott, (softball), och visa vår reklamfilm för Air Outfit Maker! Den blev bra!
Efter skolan så åkte jag och mamma in till stan och köpte lite grejer. Bla en mascara som tydligen ger extra svarta fransar, en vit kofta (behövdes!), ett linne och en lång tröja. Om jag kan så ska jag visa sen!
Sedan så fikade vi utomhus på ett mysigt ställe. Äntligen lite värme så man kan sitta ute! XD
Nu så ska jag fixa mig lite och kanske ut och röra lite på mig. Imorn så är det ju Klassikern som gäller! Jag kmr dö.. Orka springa 1 mil!!

Så, puss mina bitches!

Haha, från förra sommarn... Titta minen! Helt drogad.. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0