Bad med vännerna idag

Hallåhallå bloggelibloggen! ;)
Idag vaknade jag tidigt, mamma o pappa skulle till stan. Så då fick jag ta hand om Tintin. Fast han sover bara ;)
Jaja, idag så ska det bli fett najs, jag och vännerna ska till badet! 8D Kmr bli sjukt kul.
Så uppdateringen blir låg, men hey, det är sommarlov!

Btw, glömde berätta en sak om gårdagen. Vi fikade även på ett "hundcafé", där man fick ta med sig hunden in och hunden även fick en egen "meny"! Det var bra!
Där så fanns det dock en riktigt stor bamse till hund, Malte. Jag blev rädd för den, (var med om en händelse när jag var liten då två hundar överföll mig).

bloggar från mammas dator, och här finns det knappt några bilder så ni får denna. HaHA.. Ha det bra!

Kommentarer
Skrivet av: rania

absoluuuut! :D imorgon blir de träning ska börja mitt träningschema, själv då?:D

2010-06-15 @ 18:29:31
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0