Fredagsmys med tjejerna

Hello my sunshines!
Idag är jag glad! Inget tungt arbete i skolan, vi städade mest, men på idrotten var det lite annorlunda. Vi lekte en lek! Men det var ingen valig lek, utan "Maffi". Det gick ut på att det fanns en maffia i en by som mördade folket där på helt groteska vis! Sedan så skulle byborna lista ut vilka som var maffian. Man blundade alltså. Jag blev mördad. Jag sögs ner i en toalett och i rören så fanns det rakblad som skar upp mig och sedan rann jag ut i sjön.... Hemskt va?!

Men, det jag är glad för är att jag och några till ska på fest hos Emma! Hon fyllde ju år för nån vecka sen så nu har hon lite fredagsmys hemma hos sig. Vi ska äta, se på film och ha kul. Det blir fett najs!

Ha en bra kväll nu!

See you later aligator

Chips. Nu får jag faktisikt unna mig lite gott!

Kommentarer
Skrivet av: simone

vad smarrigt :d

2010-06-08 @ 12:57:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0