Gårdagens festoutfit + kvällen

Hallohallo!
Sovit gott mina pärlor? Det har jag - som en stock! Igår kväll var jättekul! Så mysig, trevlig, rolig och najsig!
Innan jag fortsätter babbla så ska jag visa gårdagens "fest"outfit!
Taskig bild, men vad tycks?

Okej, kvällen började med lite smått och gott, rökt skinka på italienska pinnar, (vad heter dem??), och melon. Till huvudrätt blev det wok med nudlar och kokos. Mums mums! Sedan blev det tårta, och trots att jag aldrig riktigt gillat tårta, (gillar inte grädde), så var tårtan god! Vi satt och snackade en massa och hade det jättekul! Efter det så såg vi en film, Snuten i Varuhuset.

Filmen var helt okej, verkligen Emmas och Veras humor! Appropå Vera, idag så fyller hon 13! Grattis gumman!
Till filmen så åt vi chips och popcorn. Så snacka om att vi blev proppfulla av mat!

Så, tack för kvällen tjejer! Ni är bäst!!!

//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: - fly fly fly !

- congrätz to her!

2010-06-05 @ 20:02:07
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/
Skrivet av: Vera ;-)

Tack tack :)

2010-06-06 @ 18:56:59
Skrivet av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:45:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0