Ma cherie Stockholm

Hej bloggen!
Sry, har skrivit ett inlägg på vägen ner, men kunde inte ladda up det! :/
Anyways, idag så har vi shoppat och glidit runt kring Stureplan ;) Köpte en hel del grejer, mest på Zara. Damn att Zara och Topshop inte finns i stan hemma... :@ Köpte bla ett par jättesöta blommiga shorts på Zara, i ett skönt tyg. Ska visa dem när jag kmr hem! Mamma köpte lite kläder till min stundande födelsedag också. Men lite besviken blev jag på Topshop, älskar den butiken, men nu så var det mest jordiga färger, vilket jag inte tkr om/passar i. Så köte bara ett hårband därifrån...
Sen har vi fikat och chillat... Nu så är pappa och träffar min halvstorebror Max, så mamma, jag och Tintin är ensamma i lägenheten..

Kan ni fatta hur mkt jag älskar Sthlm??!! Jag vill aldrig lämna stan... Varför kan inte alla mina vänner flytta hit så kan vi va i Sthlm istället?! Stockholm i mitt hjärta...

Jag och Tintin... <33

Kommentarer
Skrivet av: Rania

söt hund :)

2010-06-13 @ 14:39:15
URL: http://ranias.blogg.se/
Skrivet av: rania

skitjobbigt! haahahah :D bara de lugnt själv då?

2010-06-14 @ 11:43:29
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0