Vilket bröllop!

Har sett bröllopet, och gud va fint det var!
Vi som är lite monarki-nördar satte oss med finkläder på och åt god mat till det hela. När de sa JA till varandra, så cute! <3 Och härligt att de visade känslor, man såg ju på numera prins Daniel att han var rörd. De är så gulliga tillsammans!
Viktorias brudklänning var ju klassiskt elegant, inte min stil direkt, (jag älskar riktiga prinsessklänningar med en massa tyll och så, men det är ju inte Viktorias stil höhö), men hon var fin ändå!
Silvias var också ganska fin, med Maddes var snäppet finare än Silvias! Färgen klädde henne verkligen!
Prästens tal var alldeles för långt, och ändå var det en förkortad version?!
Kortegen var mycket fin, men tror inte att man hann se så mycket där, det gick ju så fort.
Jag är så glad att dem äntligen fick varandra! Efter sju långa år!

Länge leve Brudparet!



Här kysser dem varandra!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

2010-06-20 @ 10:43:30
URL: http://worldsgossip.blogg.se/
Skrivet av: Ameee

Hej , Snygg blogg du har . Har du lust att vara med i min Veckans blogg tävling?



Det ee bara att kommentera!!!!!

2010-06-20 @ 10:43:57
URL: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0