11:e maj 2010

Heey all.
Hemma efter en ganska ok dag! Matte, engelska, bänkbok, you name it. Men på idrotten körde vi dans, för sista gången. Fett roligt ju! Lärde oss lite nya danser, nåt med "Virgina" och något som "American Promenade"??? Sedan körde vi tryckare, (elr på finare språk: foxtrott),och bugg. Bara killarna inte bara gick fram utan rörde på sig var det kul! ;)

Anyways, idag åker Maja till Gbg! Hon ska se på teater och hälsa på hennes farmor m.m... Ha det bäääst myy swweeatttheart!!!! <33:)

Nu ska jag visa min nya kofta från Kappahl, som jag hade idag. Jag tycker den är supersnygg. Sooo my new style! *höhöh*



Vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0