17:e maj 2010

Häya.
Har just ätit god hemmalagad thaimat, och nu protesterar min mage! Åt alldeles för fort, en ganska vanlig vana jag har dock.. Har också gjort franskaläxan, håller på med sporterna nu! Jag tycker att jag lär mig jättemkt, så kul att läsa ett språk!
Idag då, måndag och tre veckor kvar tills sommarlovet! Längtar så jäkla mkt, mina kusiner kmr ju hit, (dem från USA), och det ska bli så sjukt najs! :)

Idag så redovisade jag och Emma bla Armenien för femmorna! Det gick superb, deras lärare sa:
"Det är den bästa redovisning jag någonsin sett!"
Snacka om att man blev glad!
Vi hade SO också och vi fyra tjejer fortsatte med vår lilla "affärsidé", ska berätta mer om den någon annan gång.
På sista timmen så gjorde vi inbjudningar till vår VÅRSHOW, som vi ska på avslutningen..! Skulle skriva så prydligt att jag arbetade ihjäl mig typ.. Not, men man skulle göra en massa linjer och så och det var svårt!

Nu chattar jag med Frida bye bye!

Yeah! Duffy is a cool cat!


Kommentarer
Skrivet av: alex

svar: Tack så mycket =)

2010-05-17 @ 19:32:48
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0