Äntligen lite värme!

Hallå!
Imorgon är det fredag, wihoo! :) Vi närmar oss sommarlovet med stormsteg, soo fantastic!!
Idag så har vi haft:
*SO, höll på med vår egna pryl! Ska filma in reklamen på måndag! Berättar mer då
*Bild, som vi inte brukar ha så ofta. Skulle rita en gubbe upp-och-ner, skulle inte tänka på vad det föreställde utan bara följa linjerna... Ganska svårt!
*Inget bad, suprise..?? Hade elevens val istället, pratade lite skit och läste ur "Hata Romeo"


Typ det, kanske ngt mer men jag minns inte ahah..
Nu sitter jag här och filosiferar, *höhöh*.. Ska kanske sätta upp poolen idag! Det är ju äntligen lite varmt här, passar bra! Nu ska jag hitta på ngt konstigt nog. Är lite småarg så det kmr nog ett inlägg i "Mina Åsikter". Älskar att säga vad jag tkr, som detta:

Nej till socialdemokraterna!


Jaa... hejdå!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0