Happily ever after

Hay!
Stack ut till vänenrna igår, det vill säga: Tua och Frida, (Maja kunde inte!). Vi hade det så jäääkla kul! Vi flummade runt och var så lyckliga hihi.. Nej men allvarligt, det var ett tag sedan jag var så glad! :)
Anyways, vi klättrade upp för en stengrej, eller nåt, typ en staty.. Och så satt vi där högst upp på en sten, typ 4-5 m upp. Var lite rädd i början men man vande sig efter ett tag! Där satt vi och chillade lite... ;)
Sedan drog vi ut på en äng och hade kul där. Spelade in en massa filmer o så.. Hade en underbar kväll giirls...
...Och det ska kanske upprepas, ska va me tjejerna lite senare idag!


Idag så har vi inte gjort så mkt, hade engelska, såg på två filmer, hade idrott.. På idrotten i vart fall så spelade vi brännboll. Men jag kunde inte va med, min ljumske gjorde så jäkla ont! Ska smörja in mig med ormsalva så kanske det blir bättre...

Nu ska jag snart åka in till stan för att handla. Sry för ett rörigt inlägg men jag är glaaad! Vill bara ut i solen med mina vänner och bada och chilla!! Så nu ska jag röra på mitt feta arsle (haha) och åka iväg. Puss puss <33

Tua och Frida nån gång på en musiklektion... hahah!! Ska ladda ner mina nya mobbebilder sen!!

Kommentarer
Skrivet av: simone

sV: TACK hjärtat! :-D ursöt bild där du ;D

2010-05-24 @ 13:35:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0