Magnetism och reklamfilm

Hej!
Nu tänkte jag skriva om idag och igår!

Igår så började vi jobba med magnetism. Det var mkt jag inte visste! Vi fick gå runt i klassrummet och testa vad som var magnetiskt. Kul!
Efter skolan så åkte jag, Alva, Ida och Emma till Alva för att spela in vår SO-reklamfilm. SO-grejen handlade om att skapa en egen produkt och "sälja" den. Vi uppfann "Air Outfit Maker", gjord på en "Air Suka?" typ. Det är en grej som man kan skjuta luft på varann. Vi "utvecklade" att genom denna så kunde man "skjuta" sig till den perfekta outfiten. Man importerade kläder från internet som fanns uppkopplat, och sedan sköt man bara och så fick man den perfekta outfiten på bara några sekunder!
Reklamfilmen handlar om tre tjejer, (jag är en av dem), som ska på fest. När dem inser att det bara är 10 min kvar så blir dem superstressade. Då kmr "säljaren" in och tjejerna får testa "Air Outfit Maker'n" och dem älskar den!
Personligen så tkr jag att reklamfilmen är SUPERB.

Idag
så spelade vi upp våra engelska teatrar på scenen. Det blev lite konstigt eftersom Frida inte var där. Vi snackade också om vår klassresa till en ö om några veckor. Ska bli så sjukt kul!! Sedan på idrotten så körde vi boxning! Det var jättekul! Det var oxå jäkligt jobbigt.. Man fick verkligen ut sin ilska!! ;)
Snart ska jag se på ESC, vi är lite nördar på sånt här..

Så, hoppas att det inte blev alltför tråkigt. HÖRS SNART IGEN!




Boxningshandskar, magnet och reklam!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Va? Katolska kvinnor bär inte alls slöja :S Jag är katolik själv och neej ingen gör de. De enda som har det är nunnor!

2010-05-26 @ 16:50:09
Skrivet av: nawis^^

sv till Anonym:



En del kvinnor kan bära slöja, jag menar inte att alla har det. Inte här i Sverige, sedan behöver den ju inte täcka allt. Bara lite grann. Eller när man går i kyrkan kam man ha det.



Förstår du nu? ;)

2010-05-26 @ 18:41:33
URL: http://nawis.blogg.se/
Skrivet av: Elina

söt bloogg :)

2010-05-27 @ 17:12:06
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0