Nyhetsprogram och förtydligande

Hej!
Idag så har vi väl inte gjort ngt speciellt, har haft slöjd m.m... Men efter skolan så hängde jag med Maja hem :) Vi spelade in ett nyhetsprogram tillsammans med hennes syster. Det var kul!
Nu ska jag göra matteläxan och slappa. Imorn blir det bad btw!

Förtydligande: Jag skrev en kommentar till ett inlägg som handlade om slöja/burka, och då skrev jag att katolska kvinnor inland kan ha det. Då menar jag förstås utomlands, inte här i Sverige! Sedan har ju såklart inte alla det, kanske gamla gummor eller så. I kyrkorna kan man ju ibland ha det också. Hoppas att ni förstår!


En mkt vacker kvinna i slöja. Bra budskap också  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0