Sverige-resa i sommar

Hejhej!
Sry för den usla uppdateringen! Hatar att säga så, vill ju vara på topp och skriva en massa men det funkar inte...:( Har en massa idéer om vad jag kan skriva om men jag gör det aldrig... Dags att bättra sig, eller hur?!

Jaja, igår hände väl inget särskilt, åkte in till stan och köpte lite saker som jag kan visa sen. Sedan vilade jag mest. Men det behödes!

Idag så har jag och pappa varit och badat på badhus. Det jätteskönt! Var väldigt länge sedan jag badade.. Fick använda min nya bikini som jag också ska visa! :) Idag har vi även snackat om vår Sverige-resa! Vi ska nämligen ut i sommar och besöka lite platser...! Första stoppet bli någonstans i Dalarna, hittat ett jättefint hotell som även tar emot hundar! Det är ju ganska svårt att hitta såna hotell... Ska bli fett najs!!

Nu ska jag spela lite Sims2 och sedan fota alla grejer så jag kan lägga upp det på den andra datan! Ses senare då! Sry för det tråkiga inlägget men ville bara informera om att jag inte är död!! (hahah)

PUSS PUSS.

Vi kommer vara vid Siljan i en mysig tätort, Tällberg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0