21:a februari 2011

Hallå hallå.
Ser man på. Jag har slagit till och börjat skriva igen! WIHO, skriker ni nu. Eller hur.
Hursomhelst. Idag är det måndag, vecka nio. Veckan innan vi här uppe i kalla ödlisga Norrland får sportlov. Vi måste alltså härda ut yttligare en vecka i plugget när ni andra stockholmare får njuta av ledighetens sötma! Kanske är jag inte så bitter. Kanske så är jag det. Men jag behöver i alla fall inte gå på fredag, får då åker jag och min familj till Stockholm för att ha det roligt. Där ska vi träffa Johan, (min halvstorebror), och ha det trevligt trevligt. Snacka om att jag längtar ihjäl mig! *Dör*

Idag. Så var det ja. Idag så hade vi idrott på morgonen. Uteidrott. Det betyder rubgy där man blir nertacklad och kurragömma. Jag undrar om vår idrottlärare är riktigt frisk. Weird är han i alla fall. ;)
Just det. Matte var det innan idrotten. Jag är lite glömsk. Men vaddå, matte vill man väl inte prata om mer än nödvändigt? Jag menar ... Matte = tummen ner. Någon som håller med?!
Innan vår lucnh, (korv med ketchupgrädde, what the fuck?!), lånade jag en bok. En vampyrbok. Surprised?!
På NO:n snackade vi om avhuggna träd och IKEA. Jajamän. Det bästa med den lektionen var att den var försenad med en halvtimma! Då hade man tid att spela mobilspel. Traffic Rush och Abduction = <3
Sista timmen var det franska. Spelade lite teater. Oerhört inspirerande. Not.

Min dag var det där. Jag antar att ni svimmade av intresse. Men jag har inget spännande liv. Jag är inte Kissie. Inte Kesha heller. Thank lord.

Ha en fortsatt trevlig och inspirerande dag.
/Nawis ^^


En bild som jag gjorde idag. Vad tycks?

sant eller hur?!
weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0