Här ska man visst ha en rubrik

Men tjollahopp bloggen! Undrar hur ni har det. Jag har det finfint. Fast ... jag vill ju börja blogga igen. Det kliar ju liksom i mina fingrar. Vill pilla med designen, med inläggen, med allt. Vill hitta inspiration för att börja igen. Men jag vet ju inte om jag vill, kan, eller har lust. Detta kanske blir det enda inlägget på några månader? Eller inte.
ÅH.
Men nu vill jag börja. Vill ha en ny design, men vilken vet jag inte. Har ju fått Picnik Premium, väldigt nice, men jag har ju typ glömt bort hur man gör designer? Icke bra.
Men det kan ju vara en idé att i alla fall börja skriva lite mer innan man börjar fundera över sådana frustrerande saker. Så nu börjar jag. WIHO.
Or not.
gjorde ett collage för cosmic love. så här tycker jag att cosmic love singel:n skulle se ut!

och här har vi för you've got the love. vad tycks?

Hörs snart.
/Nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: Alven - the one and only

OOJOJ!!!!!

Jag brukar inte gå in på din blogg dagligen, eftrsom u inte brukar uppdatera och sså BOOM!! Typ 8 inlägg!!

Förlåt att jag inte tänker kommentera allt nu, men allt nytt sedan..Där kommer det bli kommentarer!!!

:D

2011-03-01 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0