16:e mars 2011

Hallå och glad onsdag!
Onsdag är dock min hatdag ... Fast jag har kanske redan berättat att jag ogillar onsdagar? Nu vet ni hur som helst!
Anyway, idag så gjorde vi en massa ointressanta saker typ. Men vi hade foto - mitt favvoämne! Här är bilderna från idag.


Vera ... Här har hon lysande orange hår ...

... och här har hon typ rödrosa! Kanske är det för att jag redigerat olika. Eller så beror det på ljuset!

Frida and her bang!

Jag som gör en konstig pose ...

Gillar denna bild!

Hope you liked it.
//nawis^^





Kommentarer
Skrivet av: Vera

Fina bilder (Y) ahahha jag gör roliga miner ;D

2011-03-16 @ 17:28:22
Skrivet av: nawis^^

Svar till Vera:

Haha vampire-face! ;)

2011-03-16 @ 18:49:35
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0