14:e maj 2011

God dag!
Idag har jag varit på stan med mamma en kortis, hittade
en mönstrad blus, en übersöt spetsklänning, ett jättesött halsband i form av en röd uggla och brevpapper xx
Det är nämligen så att
jag har skaffat mig en brevvän! Hon heter Grainne och kommer från Tyskland. Hennes mamma och min mamma är gamla vänner. För er som inte visste så är mamma halvtysk, och jag kvartstysk!
Det ska bli jättekul att skriva till henne, och det är ju roligt att skriva brev också xx

Iaf, inom en snar framtid ska jag åka iväg till mrs Vera Cullen och sova över där! Längtar så mycket! Vi ska spela keyboard och ha det najs, (som vanligt!). Ska börja packa nu och sedan vila lite. Har den där gången i månaden och det gör ju så jäkla ont! ;)


Bjussar på två söta bilder på min hund Tintin och min katt Svartis som har stannat inne hela dagen pga det dåliga vädret!

all awesomeness to you xx
//nawis^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0