And I never felt so alive ... and so dead

Godkväll xx
Sitter här och chillar och lyssnar på Hurricane Drunk, acoustic denna gång! Så braa! (Som vanligt då)



Så nu är en skolvecka avklarad. Snart sommarlov! I morgon så ska jag nog gå på stan med mamma, handla lite kläder, och sedan se på film med mrs Cullen! Det får väl bli Water for Elephants, för alla andra filmer som vi egentligen vill se är det 15 på! Fyfan vad jag stör mig på det! Sedan så ska vi kanske sova över hos varann ... Det börjar bli en vana ;) Och så måste jag plugga lite, no-prov på måndag! FANFANFAN.
Men nu ska jag inte tänka på det. Jag ska kanske gå ner och lugna mina nerver med en kopp te. Sedan blir det väl sängen! Har sömnskuld som bara den!

Thankyou and goodnight xx
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:11:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0