Glad dag tisdag

God tisdag på er!
Tisdagar är min favoritdag
, pga att jag slutar tidigt  + att det är najsiga lektioner! Sedan har jag kör också, och det är väl ändå ganska skoj!
Denna tisdag har varit bra! På SO:n tränade vi på Romarriket, och det känns som om jag kan det nu. Martijn var borta så vi hade NO med någon som i alla fall var bättre än alla andra okunniga vikarier ;) På engelskan så skrev jag en book report om New Moon (loove!).
Snart ska jag duscha, sedan bege mig mot kören. Känner mig ganska glad idag faktiskt. Har känt mig riktigt nere ett bra tag nu, men det känns som om det vänder! Vädret höjer nog mitt humör också! (:

Ha en bra tisdag nu, för i morgon kommer onsdagen och förstör! (Jag hatar onsdagar hahaha).

Söta söta Tintin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0