Ny kategori - Get to know me!

Hejsan!
Jag kom på att jag kanske inte berättar så mycket om mig själv. Därför så tänkte jag skapa en kategori, där jag svarar på frågor. Antingen från er eller från nätet. Denna gång blir det några jag bara hittade. Enjoy!



Höger- eller vänsterhänt: Jag var vänsterhänt när jag var liten, men nu är jag högerhänt.
Humör just nu: Ganska glad eftersom jag har varit effektiv idag. Men samtidigt trött - det tar på krafterna att plocka undan saker och ting.
Favoritgodis: Åh, jag gillar egentligen inte godis, men om jag äter det äter jag helst choklad eller geléhjärtan!
Är det nåt du absolut inte äter: Tomater! Och grönsaker ... Jag gillar inte grönsaker ;)
Kläder just nu: Myskläder ... Mjukisbyxor, t-shirt och huvjacka. Väldigt fult och tråkigt, men bekvämt ;D
Musik just nu: Ingen, men det senaste jag lyssnade var Paloma Faith, Do You Want The Truth Or Something Beautiful. Coolt namn och ännu coolare tjej!
Vad sa du senast: "Vad heter den här jackan som jag har på mig?" Haha, jag kom inte på att det heter huvjacka ... Var tvungen att fråga mamma ...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Slutet av 1800 och början av 1900 helst, men medeltiden skulle vara riktigt intressant också! Och barocken ... Haha, kan inte bestämma mig riktigt. Men jag tror sekelskiftet ändå!
Sommarplaner: Vara i Stockholms skärgård! Hur nice?! Och Island (:
Fisk eller badkruka: FISK! Jag äääälskar att bada!
Saft eller alkohol: Saft!
Hur många kuddar sover du med: Två stycken.
Favoritväder: SOL SOL SOL. Ge mig sommar. Men regn är inte heller fel. Sommar-regn <33
Om du var fast på en öde ö vilka 3 saker skulle du ta med: Några saker som fort tar mig därifrån!
Spelar du nåt instrument: Nej, jag suger på det så himla mycket!
Morgon- eller nattmänniska: Hm ... Jag tror att jag är en nattmänniska. Hatar att stiga upp tidigt.
Sparare eller slösare: Både och! Jag är nog mer en sparare, men ibland kan jag shoppa loss, men då ser jag det som investeringar.
Bästa film: Är jag en tönt som säger Twilight?
Tror på liv på andra planeter: Nej, men om det skulle finnas så är det nog bara några små bakterier eller något. Tänk hur lång tid det tog för jorden att skapa människor!
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaa ...
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja!
Har du några homosexuella vänner: Nej.
Tror du på mirakel: Ja, det vill jag tro på!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man verkligen älskar en person, så ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Fifty-fifty! En del personer står jag verkligen inte ut med ...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, kärlek är livsnödvändigt!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Åh, jag gillar barn, men jag tror inte att jag skulle klara av fler än 3!
Bio eller promenad: Tough one! Både och!
Är du kittlig: Tyvärr ja ;)
Snarkar du: Hoppas inte det!
Stjärntecken: Kräfta.
Rädd för insekter: Nej, egentligen inte.
Äckligaste insekten: Hm ... Mygg tror jag!
Största svaghet: Att jag dömer ut folk för fort.
Det här är jag bra på: Att sjunga och skriva böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja:
Vampyrkrafter ...
Bästa bok: Hungerspelen just nu. Rekomenderar den starkt!
Vad vill du jobba som: Mycket! Journalist, fotograf, sångerska, skådespelerska eller något inom media!
Chips, morötter eller godis: Chips!!
Pizza eller hamburgare: Pizza tror jag.
Skriver du dagbok: Bloggen är min dagbok!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans i såna fall: Tatuera mig skulle jag tänka mig. I så fall någonting som har med Florence + the Machine att göra. Kanske på skuldran eller på handleden.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Just nu väldigt välstädat, eftersom jag har rensat upp på mitt rum, men jag antar att jag kommer att stöka till det snart ...
Gungar du på stolen? Inte just nu.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Ja! Det skulle vara sjukt kul!
Vilken hand håller du gaffeln i: Jag är så udda så jag håller i höger hand.
Är du rädd för blod: Nej ... Jag älskar blod ... ;)
Saltar du på maten: Det är pappa som gör det, men salt är aldrig fel!
Gillar du att sjunga: Om jag gör! Jag sjunger 24/7!
Anser du att du är stark? Nej, jag är inte stark. Jag är svag!
Brukar du sola: No, jag gillar att vara blek!
Vad gör du om du får hicka: Jag brukar få hicka väldigt ofta, så oftast brukar jag ignorera det. Men att dricka ljummet vatten hjälper, (även om det är äckligt!).
Röker du: Nej, thank God.
Snusar du: Usch nej!!
Använder du knark: Jag hatar knark, så nej tack!
Kaffe, te eller inget: För typ en månad sedan skulle jag säga inget, men nu säger jag te. Förut hatade jag te bara för att jag bara drack det när jag var sjuk, och då kände jag mig sjuk när jag drack det. Jag har fortfarande lite problem med te, men det börjar bättra sig!
Har du en besatthet: I'm Flobsessed! (Jag är ett hängivet fan av Florence + the Machine!).

Jag idag. Inget smink på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0