Hårfärgs-problem

Jag har checkat igenom alla dessa bilder som vi har på denna data, och kollat på foton av mig själv. Jag hade värsta fint blond-brunt hår! Jag ångrar att jag inte gjorde mig till brunett och inte en blondin! Jag hatar mitt hår, (och min lugg!), för man ser att blont inte är min naturliga hårfärg, utan mer åt det bruna hållet. Så jag tänker färga det som jag hade då ungefär. Fast lite mer åt blonette, om ni vet vilken hårfärg det är?, en blandning av blont och brunt. Inte riktigt blont och inte riktigt brunt. Så vill jag ha det! I botten lixom brunt och så ser man lite blonda slingor...? Det är så svårt att förklara...Men här ser ni en bild på hur jag hade det en gång i tiden!

såhär.. ganska fint!!

Kommentarer
Skrivet av: Naima

Drt var nån som gjorde det åt mig :) Tack vännen

Haft en bra dag ?

2009-11-05 @ 16:46:48
URL: http://naaimas.blogg.se/
Skrivet av: din nawisXD

ok, kul!! ja då, jag har haft en bra dag.=)

dd? kram.



//din nawis^^

2009-11-05 @ 20:02:18
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0