New things in my blog, (and my life!)

Har precis tagit en härlig dusch, för jag dansade ju idag!! åh så skönt det var!! låter kanske lite konstigt att jag tycker att det är "skönt" men man får ju bort lite smuts från kroppen, (som slemm i halsen, tack gode gud..), och lite fett.. HAHAHAHA. Iaf, nu sitter jag här och ser att jag har fått en ny design på my little blog, nämligen temat "love". suck suck suck säger jag för jag vet inte hur man gör en egen header och så.. JAG BEHÖVER HJÄLP!! Nån som kan, plzzzz help meeee!! Men iaf så blev det bra, ska nog ha så nu.. (för ett tag...)
Nej nu ska jag gå och ta en mellis framför teven, kramisar på eeeerrr....<33333

min sööötis katt... I LOVE U MY SWEETIE!! (och er såklart som läser min blogg!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0