PREMIÄR IDAG!

HEJHEJHEJ!
Snacka om att jag varit hyper och helt virrig idag, men guess what lixom - det är PREMIÄR IDAG! Va inte så nervös för en stund sen, men nu är jag sjuuuukt nervös. Genrepet gick bra iaf, fick bra feedback vilket var skönt. Om ca två timmar ska jag va där. GAAAH! Önska mig "break a leg" pleeeaaaseee...

Idag så gjorde vi inte så mkt mer än att se på en konsert och ha idrott.
Konserten var häftig, det var med "Las Divas", en lite rolig grupp med medelålders kvinnor som sjöng allt från opera till schlager. Inte min stil men helt ok. Kul att det finns såna grupper! ;)
Idrotten sög fett mkt. Vi skulle springa så många varv vi kunde på 12 min. Och jag som varit sjuk i typ 3 veckor.. Det gick ju jääättebraaa... *höhöh* Nej men fatta vad trött man blir efter att ha varit sjuk så länge, man bryts typ ner... :( Not that fun.
AJA, nu ska jag väl klippa lite naglar, mina är asfula!!! Måste verkligen klippa dem.

Så bye bye och önska mig lycka till! c: LOVE LOOVVE!

Jag som spelar in nyhetsprogrammet. Fin bild I know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0