The Black Ghosts - Full Moon

Hejhej!
Så nu var första skolveckan avklarad. Puuh! Jag började ju 7:an nu, så högstadiet på "riktigt" alltså. Nya lärare, skåp, olika klassrum, you name it. Men jag tror att man kommer in i det. Jaja, jag tänkte tipsa om en asbra låt! The Black Ghosts - Full Moon. Den låten är introt till Twilight. Jag älskade den första gången jag hörde den. Skitbra på ren svenska!

Musikvideon är ju inte så bra dock, inspelad i Berlin har jag hört. Men jaja, lyssna på musiken istället! Ska komma med fler tips, inte bara Amy hahah!

Kommentarer
Skrivet av: matilda

tjoo.

jag älskar också den här låten! den är så jä'la bra! (;

2010-08-30 @ 19:53:35
Skrivet av: nawis^^

sv matilda: gud ja, jag älskar denna låt! letade som en galning efter den ... tillslut hittade jag den :)

2010-09-01 @ 14:27:43
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0