Till Zigge

Ohh I'm so sorry Zigge!
Jag har inte varit inne på bloggen, och så har jag inte sett din kommentar. Men när jag nu gick igenom bloggen så såg jag din fina kommentar. Jag blev varm i hjärtat, (säger man så höhö?). Jag tycker absolut att vi borde bli mailvänner. Om du ser detta så kan du ju hinta det för mig, så kan vi byta mail om du vill. Jag måste bara säga att jag är extremt rörd av det! Jag tror definitivt att vi kan ha något gemensamt. Tack för kommentaren snälla du!
Hoppas att du förstår mig, jag har verkligen inte sett din kommentar. Jag är inte elak eller bitchig. And that's all I have to say about that.
En en gång - tack!


Jag älskar den här bilden.

Kommentarer
Skrivet av: Zigge - the one and only

Åhh, jag blev jätteglad när jag såg inlägget! Haha, jag tänkte att du trodde jag var helt psyke och inte ville svara, tur att det inte var så då:D.Jag vill jättegärna ta kontakt med dig, Du kan skriva till ett av mina mailkonton (som jag har skrivit i "mailfältet" här ovanför).



Jag hoppas att vi kan bli vänner!

2010-08-27 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0